DialBack
Har du oplevet at miste utålmodige kunder i telefonkøen?
Ventetid kan få kunder til at opgive og lægge røret på selvom de reelt gerne vil i dialog med jeres virksomhed.
Med DialBack-funktionen giver du din kunde mulighed for at lægge på frem for at ”hænge i røret” og vente på det bliver deres tur i køen. Selvom kunden har afsluttet sit opkald, så beholder kunden nemlig stadig stadig sin position i køen. Systemet sørger for, at din medarbejder automatisk ringer kunden op i den rigtig kø-rækkefølge.
Det skaber en oplevelse af ekstra god kundeservice og udnytter samtidig dine ressourcer optimalt ved at det er dig, der kontakter kunden i stedet for at kunden skal vente på en ledig medarbejder.
Skulle det ske at kunden ikke tager telefonen når i ringer tilbage, tager i blot fat i det næste kald og skulle den første kunden ringe tilbage igen genkendes nummeret og vedkommende er nu nr. 1 i køen.
Vi hjælper dig med at accelerere digital transformation
Ring eller skriv til os og book et uforpligtende infomøde