Cases
10 år og lidt til...
Så længe har vi hjulpet vores kunder med at indfri deres ønsker om optimal telefoni.
I al ydmyghed er vi kun blevet bedre til det.
Se, hvordan vi hjælper vores kunder:
Lægehuset i Kibæk
Hektisk arbejdsdag blev lettere med det nye telefonsystem fra Teledok!
I et lægehus med 4.500 patienter, plus familiernes børn, er der nok at se til for Lægehuset Kibæks 4 tilknyttede læger, to sygeplejersker og en sekretær.
Med et telefonsystem fra IP netcom A/S kan lægehuset nu afvikle den travle morgen-konsultation uden telefonkø. Ligesom de nu med et enkle tastetryk kan foretage den løbende omprogrammering af telefonsvareren, som giver patienterne den seneste information om lægehusets åbningstider, medicin- og tidsbestillinger.
IP netcom A/S udvikler nye skræddersyede telefonsystemer til praksis med særlige behov. Det kan Lægehuset i Kibæk bekræfte, da de i forbindelse med flytning til nye lokaler fik behov for et fleksibelt telefonsystem. Læge Ulla Jacobsen fortæller:
”Før vidste patienterne aldrig, hvor længe de skulle sidde i telefonkø til morgenkonsultationen. I dag får de at vide, hvilket nummer de har i køen, og de får også mulighed for at taste sig videre til første ledige læge, hvis deres problem ikke behøver blive fremlagt for deres personlige læge. Det benytter mange sig af, og derfor har vi sjældent mere end 1-2 patienter på hold. Funktionen med første ledige læge har yderligere den fordel, at de reservelæger vi har i huset - de såkaldte uddannelseslæger - også får lov til at besvare en masse patientopkald. På den måde lærer de meget hurtigt, hvad det vil sige at have telefon konsultation.”
Hun understreger at telefonsystemet er nemt at have med at gøre, fordi hver læge har sit eget nummer til funktionen: Tryk 1 for Ulla Jacobsen. Tryk 2 for.......... Hvis en læge ikke tilstede, så kræver det blot et tryk på en knap, så lægens navn ikke nævnt som valgmulighed. Alle andre beskeder er forprogrammeret – f.eks. om vikarierende læger ved ferie mv. Hvilke beskeder, der skal afspilles og hvornår kan kodes hver uge. Opstår der pludseligt ændringer, kan det hurtigt ændres ved et enkelt tryk på en tast. Dette er langt nemmere og hurtigere end det gamle telefonsystem.
Tilfredse patienter
Det er ikke kun Lægehuset i Kibæk, som er glade for det nye telefonsystem. Den vigtigste blåstempling kommer fra patienterne. Ulla Jacobsen fortæller, at der har været mange positive tilbagemeldinger.
”Alle er glade for det nye system, og vi har slet ikke fået nogen klager. Telefonsystemet tager også højde for ældre mennesker, som kan have problemer med at taste det rigtige nummer ved automatisk telefonservice. Men i vores nye system kommer de altid retur til en sekretær i stedet for at blive hængende i systemet eller være nødt til at ringe op igen”.
Personlig service
Telefonsystemet har flere tillægsfunktioner. En af funktionerne er at samtaler med patienterne kan optages på bånd, hvis det skulle blive relevant. Ulla Jacobsen siger:
”Vi har fået virkelig god service, og hjælpen er altid lige ved hånden. Er vi i tvivl om noget, så kommer IP netcom A/S’s lokale mand straks forbi. På første dag, hvor systemet skulle tages i brug, var der endda en medarbejder fra IP netcom A/S med os hele dagen for at svare på spørgsmål og lave småjusteringer. Vi har været trygge hele vejen igennem forløbet”.
Thisted Forsikring
Thisted Forsikring er et moderne forsikringsselskab med lokale rødder tilbage til 1853, hvor det blev etableret som et selvstændigt og gensidigt forsikringsselskab – ejet af kunderne. I dag er Thisted Forsikring et aktieselskab med en særlig konstruktion, der betyder, at det stadig er 100 % kundeejet.
Thisted Forsikring valgte efter en længere analyse af forskellige muligheder en Avaya IP baseret kommunikationsløsning, da deres eksisterende løsning var forældet. Udgangspunktet var som minimum samme krav som eksisterende system, men med et ønske om en fremtidssikret løsning, der løbende skal kunne udvides med nye og innovative løsninger til at understøtte forretningen.
Den 100% IP baserede kommunikationsløsning indeholder i første omgang et moderne software baseret omstillingsbord med direkte integration til Office365. Herudover kan nævnes, mobil integration, Interactive voice response system med database integration, MAXIphone QueueManager, Dialback, Softphones, SIP telefoner m.m.
Frits Flye, IT chef, udtaler:
”Jeg kan helt sikkert anbefale IP Netcom A/S. Implementering har været gnidningsfrit og IP Netcom A/S har været hurtig til at reagere, når der har været nogle små justeringer. Vi er gået efter en moderne og fremtidssikret løsning, der kan imødekomme nye funktionaliteter og effektivisering af vores hverdag, herunder bla. chat, Some, integration til TIA-forsikringssystem. Herudover kan løsningen administreres af internt personale, hvilket gør systemet brugervenligt”.
Næstved Lægeklinik
”I nødens stund var IP Netcom utrolig behjælpelige og kunne opfylde vores behov fuldstændig”
De var hurtige og effektive til at få sat vores nye telefonsystem op uden det generede os ved overgangen fra det gamle til det nye telefonsystem. Efter installationen var færdig, fik vi en super kompetent undervisning i vores nye telefonsystem, af IP Netcoms meget pædagogiske personale. Telefonsystemet er gjort nemt og forståeligt for os bruge, som vi i høj grad sætter pris på.
Vi blev mødt af personale med god situationsfornemmelse, tålmodighed og ro lige fra præsentation af systemet og til at telefonsystemet var klargjort til brug – vi har været meget tilfredse med IP Netcom hele vejen igennem.
”Så Næstved lægeklinik kan kun give de varmeste anbefalinger”