Erhverv

Ring til os og book et uforpligtende infomøde

Intelligente kommunikationsløsninger til alle typer virksomheder

Lad os gøre din kommunikation enkel, intuitiv, pålidelig, skalérbar og tilgængelig overalt

Vi er certificeret Avaya partner og forhandler af Avaya produkter med et højt specialiseret personale med mange års erfaring.
Avaya er blandt verdens største producenter af telekommunikationsudstyr herunder også markedsledende call-center løsninger m.m.
Avaya er en verdensomspændende virksomhed, hvilket bl.a. giver os mulighed for at servicere dine udenlandske afdelinger og binde dem sammen i en samlet løsning.

Unified Communication

 “Unified Communication” eller “Forenet kommunikation” er en integreret tilgang til kommunikation, hvor forskellige former for kommunikationsteknologier og -platforme samles og koordineres for at give brugeren en enkel og effektiv kommunikationsoplevelse.

Dette kan inkludere integration af e-mail, telefon, chat, video og andre kommunikationsværktøjer i én enkelt platform eller applikation. Formålet er at forenkle kommunikationen og gøre det lettere for brugerne at kommunikere på tværs af forskellige kanaler og enheder.

Har din virksomhed brug for en multikanals løsning, hvor al din kommunikation bliver samlet i én løsning, herunder telefoni, video, mail, chat mv., så er Avaya det helt rigtige valg.

IP-Office

Har du brug for at kunne se alle dine opkald og meddelelser på alle typer af enheder? Vi kan levere en IP-Office løsning skræddersyet præcis efter dine behov – både som en Hosted/Clouded model, en hybrid model eller som en OnPremise løsning (din egen). IP-Office er Avayas førende produkt til små og mellemstore virksomheder op til 3.600 brugere og et af verdens mest udbredte systemer, der gør det nemt og omkostningseffektivt at forbinde og samarbejde uanset hvor du befinder dig.

Vi hjælper dig med at accelerere digital transformation

Ring eller skriv til os og book et uforpligtende infomøde

Call-Center (Contact Center)

Har du brug for en løsning til håndtering af dine kundehenvendelser, den gode kundeservice, det visuelle overblik, samt styring og effektivisering af personale?

Vi leverer dette i en alt-i-en løsning til dig. Løsningen indeholder bl.a. en avanceret IVR-løsning, som giver dig mulighed for at berige kundehenvendelserne med interne data fra CRM-systemet, økonomisystemet mm. Samtidigt kan dine medarbejdere og ledelse følge processen løbende via Wallboards og de efterfølgende rapporteringer. Med løsningen har du mulighed for at bemande call-centret effektivt.

IVR (interactive voice response)

Med en Avaya IVR løsning får din virksomhed en af markedets mest avancerede telefoniløsninger. Løsningen giver et visuelt overblik over indvalgsmenuer og indgange til virksomheden. Desuden gør løsningen det muligt at integrere til eksisterende databaser, webservices mm. – alt sammen automatiseret i forhold til lukkedage, helligdage osv.

WebRTC - din browser som telefon- og videoenhed

Er du udfordret med afholdelse af møder med kunder og leverandører på tværs af forskellige platforme? Kunne du tænke dig en kommunikationsløsning, hvor din browser er det eneste, der skal til for at kommunikere via telefoni, video og chat? WebRTC er den nye standard, hvor alle mødedeltagere kan indkaldes via et tilsendt link. Dine mødedeltagere klikker blot på dette link, der åbner en browser og I er klar til at holde jeres mødet. Fordelene ved WebRTC er mange – f.eks. er installation af software med WebRTC ikke nødvendig.

Software omstillingsbord

Har du brug for en intelligent omstilling? Vi kan levere en skræddersyet omstilling, hvor du har det fulde overblik og status over alle medarbejdernes tilstedeværelse (presence) og kalender. Vores software omstillingssystem giver dig mulighed for at yde den bedste kundeservice.

Mobilintegration

Med Avaya Mobile Twinning får du mulighed for One-Number, hvor dit fastnetnummer og mobilnummer fusioneres til ét nummer. Andre fordele er viderestilling fra din mobil, presence, gratis kald til udenlandske afdelinger, differentieret visning af udgående nummer, én og samme telefonsvarer med omstillingsmuligheder og en stor grad af fleksibilitet og frihed – også når medarbejderen har fri.

Integration både til interne og eksterne systemer

Har du behov for en løsning, hvor kundeinformationer automatisk bliver præsenteret for medarbejderne? Og hvor kunderne kan betjene sig selv? Vi har en af markedets mest fleksible integrationsmuligheder, som integrerer med alle typer forretningssystemer herunder CRM og Finans. Løsningen integrerer både direkte gennem database forespørgsler, men også gennem webservices.

Kø-overvågning

Har du udfordringer med overblikket af dine telefonkø? Med vores kø-overvågning giver vi dig et hurtigt visuelt realtidsoverblik på din PC-skærm. Ved hjælp af dette unikke overblik kan du hurtigt assistere dine kollegaer ved at trække eller viderestille kald, foretage automatiske kundeopslag i dit CRM-system samt foretage en hurtig opringning ved at markere et telefonnummer på din PC-skærm og taste en genvejskode.

Vi hjælper dig med at accelerere digital transformation

Ring eller skriv til os og book et uforpligtende infomøde

Wallboard

Skal din afdeling have et hurtigt overblik over alle dagens aktiviteter? Med et Wallboard får du løbende overblik over ventende kald, besvarede kald, ubesvarede opkald, bemanding mv. Wallboardet kan f.eks. også fortælle dig, om bemandingen ikke er tilstrækkelig i forhold til virksomhedens KPI’er.

DialBack

Vil du undgå at miste utålmodige kunder i køen? 
Med DialBack-løsningen giver du din kunde mulighed for at lægge på frem for at ”hænge i røret” og vente. Selvom kunden har afsluttet sit opkald, så beholder kunden stadig sin position i køen. Systemet sørger for, at din medarbejder automatisk ringer kunden op i den rigtig kø-rækkefølge.

Du giver en eksplicit god service og udnytter samtidig dine ressourcer optimalt ved at det er dig, der kontakter kunden i stedet for at kunden skal vente på en ledig medarbejder.

Cradle to grave – avanceret opkaldslog

Ønsker du en detaljeret log over jeres opkald? Vi tilbyder et intuitivt værktøj, som leverer detaljerede informationer om hvert enkelt opkald. Du får alle opkaldsdetaljer herunder hvilken medarbejder din kunde talte med, hvor lang tid kunden ventede, om kunden talte med flere medarbejdere osv.

Web-DialBack

Vil du undgå at miste kunder udenfor din åbningstid? Med Web-DialBack give du din kunde mulighed at rekvirere en opringning fra dig på et ønsket tidspunkt i din åbningstid. På den måde giver du en rigtig god kundeservice og du mister ikke den personlige kontakt med din kunde, selvom kunden har en forespørgsel eller andet til dig udenfor din åbningstid.

Statistik

Skal du rapportere resultater for opsatte KPI’er til ledelsen? Vi hjælper dig med at levere detaljeret statistik omkring kaldsforløb, kaldsmønstre m.m. via en historisk rapportering, som systemet automatisk generere og levere til dig via en e-mail.

Optagelse af samtaler

Har du behov for at kunne optage kundeopkald?
Vores løsning giver dig mulighed for ad-hoc optagelse, procentuelle eller kundeadviserede optagelser af samtaler f.eks. ved ordreafgivelse, så du altid kan finde tilbage til de specifikke ønsker, som kunden afgav.
Løsningen giver mulighed for søgning på tværs af samtaler samt fremsendelse af samtaler pr. e-mail.

Video-løsninger

Har du brug for en video-løsning til dine møder? Vi matcher alt fra den individuelle mobile- eller desktop-løsning over mindre arbejdsgrupper til de helt store mødelokaler. Med afsæt i den robuste Avaya Scopia suite kan vi skalere en professionel videokonferenceløsning – fuldstændig tilpasset dine individuelle ønsker og behov.

Online videomøder

Har du brug en fleksibel online videoløsning til dine møder?
Vi tilbyder Avaya Equinox Meetings, der giver dig adgang til en avanceret online videoløsning.
Dine mødedeltagere modtager en invitation med et link og har kun brug for en webbrowser for at deltage i dit møde.

Løsningen er international og sikrer, at alle kun betaler lokal takst for opkaldet.

Sikker IP-telefoni løsning

Har du brug for en driftssikker og stabil teknologisk fremtidssikret telefoniplatform? Med Avaya IP Office får du sikrede og lukkede kredsløb til kontakten med omverdenen, hvilket medvirker til en sikker og driftsstabil hverdag.

Operatør uafhængig telefoni

Vil du løbende kunne vælge den bedste operatør på markedet uden at skulle skifte løsning? Vælger du din løsning fra IP Netcom, så kan du forbinde til én eller flere forskellige operatører – og samtidig få råd og vejledning af os til at vælge den rigtige operatør.

Periferiudstyr (Headsets)

Plantronics er verdens ledende indenfor periferiudstyr. Vi er Plantronics forhandler og tilbyder Head-set løsninger til din mobil, pc og bordtelefoner. Der findes mange forskellige modeller, så lad os hjælpe dig med at finde det helt rigtige Periferiudstyr til dig. Vi forhandler både Bluetooth, DECT og ledningsheadset.

Internet og mobilabonnementer

Hvilken en data- og mobilløsning skal du vælge? Med vores mange års erfaring indenfor data- og mobilløsninger kan vi rådgive og hjælpe dig med at vælge den rigtige løsning for din virksomhed.