Wallboard
Skal din afdeling have et hurtigt overblik over alle dagens aktiviteter? Med et Wallboard får du løbende overblik over ventende kald, besvarede kald, ubesvarede opkald, bemanding mv. Wallboardet kan f.eks. også fortælle dig, om bemandingen ikke er tilstrækkelig i forhold til virksomhedens KPI’er.
DialBack
Vil du undgå at miste utålmodige kunder i køen?
Med DialBack-løsningen giver du din kunde mulighed for at lægge på frem for at ”hænge i røret” og vente. Selvom kunden har afsluttet sit opkald, så beholder kunden stadig sin position i køen. Systemet sørger for, at din medarbejder automatisk ringer kunden op i den rigtig kø-rækkefølge.
Du giver en eksplicit god service og udnytter samtidig dine ressourcer optimalt ved at det er dig, der kontakter kunden i stedet for at kunden skal vente på en ledig medarbejder.
Web-DialBack
Vil du undgå at miste kunder udenfor din åbningstid? Med Web-DialBack give du din kunde mulighed at rekvirere en opringning fra dig på et ønsket tidspunkt i din åbningstid. På den måde giver du en rigtig god kundeservice og du mister ikke den personlige kontakt med din kunde, selvom kunden har en forespørgsel eller andet til dig udenfor din åbningstid.
Statistik
Skal du rapportere resultater for opsatte KPI’er til ledelsen? Vi hjælper dig med at levere detaljeret statistik omkring kaldsforløb, kaldsmønstre m.m. via en historisk rapportering, som systemet automatisk generere og levere til dig via en e-mail.
Cradle to grave – avanceret opkaldslog
Ønsker du en detaljeret log over jeres opkald? Vi tilbyder et intuitivt værktøj, som leverer detaljerede informationer om hvert enkelt opkald. Du får alle opkaldsdetaljer herunder hvilken medarbejder din kunde talte med, hvor lang tid kunden ventede, om kunden talte med flere medarbejdere osv.
Optagelse af samtaler
Har du behov for at kunne optage kundeopkald?
Vores løsning giver dig mulighed for ad-hoc optagelse, procentuelle eller kundeadviserede optagelser af samtaler f.eks. ved ordreafgivelse, så du altid kan finde tilbage til de specifikke ønsker, som kunden afgav.
Løsningen giver mulighed for søgning på tværs af samtaler samt fremsendelse af samtaler pr. e-mail.
Video-løsninger
Har du brug for en video-løsning til dine møder? Vi matcher alt fra den individuelle mobile- eller desktop-løsning over mindre arbejdsgrupper til de helt store mødelokaler. Med afsæt i den robuste Avaya Scopia suite kan vi skalere en professionel videokonferenceløsning - fuldstændig tilpasset dine individuelle ønsker og behov.
Online videomøder
Har du brug en fleksibel online videoløsning til dine møder?
Vi tilbyder Avaya Equinox Meetings, der giver dig adgang til en avanceret online videoløsning.
Dine mødedeltagere modtager en invitation med et link og har kun brug for en webbrowser for at deltage i dit møde.
Løsningen er international og sikrer, at alle kun betaler lokal takst for opkaldet.
Sikker IP-telefoni løsning
Har du brug for en driftssikker og stabil teknologisk fremtidssikret telefoniplatform? Med Avaya IP Office får du sikrede og lukkede kredsløb til kontakten med omverdenen, hvilket medvirker til en sikker og driftsstabil hverdag.
Operatør uafhængig telefoni
Vil du løbende kunne vælge den bedste operatør på markedet uden at skulle skifte løsning? Vælger du din løsning fra IP Netcom, så kan du forbinde til én eller flere forskellige operatører - og samtidig få råd og vejledning af os til at vælge den rigtige operatør.
Periferiudstyr (Headsets)
Plantronics er verdens ledende indenfor periferiudstyr. Vi er Plantronics forhandler og tilbyder Head-set løsninger til din mobil, pc og bordtelefoner. Der findes mange forskellige modeller, så lad os hjælpe dig med at finde det helt rigtige Periferiudstyr til dig. Vi forhandler både Bluetooth, DECT og ledningsheadset.
Internet og mobilabonnementer
Hvilken en data- og mobilløsning skal du vælge? Med vores mange års erfaring indenfor data- og mobilløsninger kan vi rådgive og hjælpe dig med at vælge den rigtige løsning for din virksomhed.